Translate

Szukaj na tym blogu

2.8.21

COPYWRITER















 Copywriter-zastanawiasz się nad copywritingiem? Chcesz zacząć swoją przygodę? Poznaj fakty na temat copywritingu.

Rozpoczęcie kariery copywritera pozornie jest banalnie proste. Wystarczy założyć darmowe konto na jednym z portali i zrealizować kilka zleceń. Teoretycznie każdy może zarabiać w ten sposób, ale tylko teoretycznie. Jeżeli odnajdziesz się w tym co robisz, będzie to dla Ciebie satysfakcjonującym zajęciem, z którego czerpisz radość, a Twoje teksty będą dla Ciebie czymś więcej, niż tylko zlepkiem nudej treści. Będziesz chciał wybić się ponad poziom tekstów realizując się w roli fachowego copywritera, szybko przekonasz się jak wymagający jest ten zawód.
Internet przepełniony jest różnorodnymi ofertami zleceniodawców, często fałszywych, jednakże w analogicznym stopniu - to również odnosi się do miliona copywriterów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę. Nie posiadają wiedzy ani umiejętności, nie potrafią wywiązywać się z zadań. Albo po prostu chcą wyłudzić pieniądze, jak w każdej branży, nie brakuje tu amatorów i oszustów.


Copywriting - na czym polega? 

Copywriting, wcale nie jest prosty, niestety nie każdy nadaje się, do tego typu zajęcia. Musisz wykazywać się wszechstronną wiedzą z różnych dziedzin, potrafić ją wykorzystać w praktyce przy tworzeniu tekstów, a przede wszystkim musisz być kreatywny. Nie mniej istotne jest tutaj "lekkie pióro". Które sprawia, że przez tekst leci się wzrokiem, niczym woda przez wodospad. A przy tym z łatwością zapamiętuje się informacje z jego treści. Redagowanie treści muszą być przyjemne, z lekkością przekazu dla odbiorcy. 

Podsumowując... perfekcyjną znajomość zasad ortografii możesz "schować sobie do szuflady ". Jeżeli traktujesz swój zawód poważnie, chcesz wzbić się ponad poziom - ortografia to zdecydowanie za mało. 

W moim następnym poście znajdziesz wskazówki dla profesjonalnego copywritera. 



1.8.21

CONTENT MARKETING


 Conent marketing - jakie korzyści możesz uzyskać, decydując się na content marketing?

Content marketing, pozwoli Ci na uzyskanie trzykrotnie większej liczby leadów sprzedażowych, czyli konsumentów, jednostek lub firm potencjalnie zainteresowanych danym produktem bądź usługą, w porównaniu do działań opierających się na tradycyjnym marketingu. 
Według Content Stream Klient, zanim zdecyduje się na zakup danego produktu,  korzysta z jedenastu źródeł pozwalających zdobyć informacje o produkcie. Dzięki marketingowi treści, możesz szybciej zbudować relację z Klientem, poprzez informacje, których on właśnie poszukuje. Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz skojarzeń związanych z marką danego produktu jest niezwykle ważnym aspektem -  82 % konsumentów po zetknięciu się z treściami content marketingowymi, bardziej pozytywnie postrzega daną firmę. Wszystko to gwarantuje Ci większą sprzedaż produktów/usług, co składa się na efektywność rozwóju Twojej branży.

Wysoka jakość treści jest dla Google ważnym czynnikiem rankingowym, wpływającym na widoczność Twojej strony w wyszukiwarce, co nie pozostaje bez wpływu na teksty SEO oraz na pozycjonowanie stron www.



Działania łączące SEO i content marketing, zajmują sporą ilość czasu, jednak umiejętne ich zastosowanie sprawia, że przynoszą długotrwałe efekty. 

Wszystkie materiały pisane, takie jak: artykuły sponsorowane, opisy produktów i usług, wpisy blogowe; a także teksty na stronie firmowej - we wszystkich z tych form content marketingu niezawodnie sprawdzą się treści zoptymalizowane pod kątem SEO.

Więcej przydatnych informacji na temat treści SEO znajdziesz w innych postach:

https://annamorawiak.blogspot.com/2021/09/na-czym-polegaja-teksty-seo-rodzaj.html




TREŚCI ZOPTYMALIZOWANE POD KĄTEM SEO


 SEO - CO OSIĄGNIESZ ZA POMOCĄ TREŚCI SEO Z ODPOWIEDNIO DOBRANYMI SŁOWAMI KLUCZOWYMI?

  • wzrost widoczności Twojej strony w wyszukiwarkach;
  • wzrost wartościowego ruchu na Twojej stronie;
  • zwiększysz zainteresowania Twoimi produktami lub usługami;
  • zwiększysz liczbę zapytań od potencjalnych Klientów;
  • wzrost sprzedaży, zwiększysz rozpoznawalność Twojej marki,
  • zwiększysz prestiż firmy w danej branży;
  • zbudujesz przewagę nad konkurencją,
  • zaprezentujesz się jako ekspert w swojej dziedzinie.