Translate

Szukaj na tym blogu

1.8.21

CONTENT MARKETING


 Conent marketing - jakie korzyści możesz uzyskać, decydując się na content marketing?

Content marketing, pozwoli Ci na uzyskanie trzykrotnie większej liczby leadów sprzedażowych, czyli konsumentów, jednostek lub firm potencjalnie zainteresowanych danym produktem bądź usługą, w porównaniu do działań opierających się na tradycyjnym marketingu. 
Według Content Stream Klient, zanim zdecyduje się na zakup danego produktu,  korzysta z jedenastu źródeł pozwalających zdobyć informacje o produkcie. Dzięki marketingowi treści, możesz szybciej zbudować relację z Klientem, poprzez informacje, których on właśnie poszukuje. Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz skojarzeń związanych z marką danego produktu jest niezwykle ważnym aspektem -  82 % konsumentów po zetknięciu się z treściami content marketingowymi, bardziej pozytywnie postrzega daną firmę. Wszystko to gwarantuje Ci większą sprzedaż produktów/usług, co składa się na efektywność rozwóju Twojej branży.

Wysoka jakość treści jest dla Google ważnym czynnikiem rankingowym, wpływającym na widoczność Twojej strony w wyszukiwarce, co nie pozostaje bez wpływu na teksty SEO oraz na pozycjonowanie stron www.



Działania łączące SEO i content marketing, zajmują sporą ilość czasu, jednak umiejętne ich zastosowanie sprawia, że przynoszą długotrwałe efekty. 

Wszystkie materiały pisane, takie jak: artykuły sponsorowane, opisy produktów i usług, wpisy blogowe; a także teksty na stronie firmowej - we wszystkich z tych form content marketingu niezawodnie sprawdzą się treści zoptymalizowane pod kątem SEO.

Więcej przydatnych informacji na temat treści SEO znajdziesz w innych postach:

https://annamorawiak.blogspot.com/2021/09/na-czym-polegaja-teksty-seo-rodzaj.html